miercuri, 15 februarie 2017

Romantic Outfit | SheIn

Chiar daca Valentine's Day a trecut, in Romania urmeaza o alternativa traditionala a acestei zile si anume Dragobetele. Dar chiar si asa, putem fi romantice in orice zi a anului fara sa fie nevoie de vreo zi speciala. Pentru aceasta SheIn ne-a pregatit cateva piese vestimentare cu care ne putem crea o tinuta cu care putem deveni de-a drepul o adevarata zeita a romantismului. Cu preturi si oferte imbatabile SheIn m-a cucerit si astfel mi-am creat si eu o tinuta de vis:

In tinuta am incorporat o rochita, roz pal, simpla dar de efect si cel mai important, romantica.


Pink Sleeveless Backless Loved Lolita Pleated Dress



Am optat pentru o pereche de cizme peste genunchi.


Iar tinuta am decis ca o vom accesoriza cu o geanta pe umar, neagra.

Black Velvet Quilted Mini Flap Chain Bag


Cred ca tarie ca nu vom da gres cu aceasta tinuta in incercarea noastra de a ne surprinde partenerul.
Spor la cumpărături! SheIn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu